10.10.23

10 жовтня – Всесвітній день психічного здоров’я

 10.10.2023 року у світі та в Україні відзначають день ментального здоров’я.

Що таке ментальне здоров’я?

Термін «mental health» часто перекладають як «психічне здоров’я», хоча він має дещо ширше значення і включає як емоційне та духовне, так і соціальне благополуччя. За визначенням ВООЗ, психічне здоров’я включає «стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, сприйняту самореалізацію, автономію, компетенцію, зв’язок між поколіннями та самореалізацію інтелектуального та емоційного потенціалу».

Тобто великою мірою стан людини залежить від низки факторів, зокрема, наскільки добре вона реалізує свої здібності, долає звичайні життєві труднощі, здатна протистояти стресам, продуктивно працювати і робити внесок у свою громаду. Якщо раніше термін «психічне здоров’я» пов’язувався з хворобами психіки, то тепер – це питання людини і світу. Наскільки людина може відчувати мир у собі і безпеку зовні.

З метою підвищення рівня обізнаності щодо проблем психічного здоров’я, класні керівники разом з вихователями провели у нашому закладі освіти просвітницько-профілактичні заходи, що допоможуть здобувачам освіти впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, сприятимуть атмосфері емоційного відновлення, почуттю безпеки та психоемоційного комфорту.